? ??????????????Wallpaper? ????? ?? ???Rating: 2.3 (25 Ratings)??15 Grabs Today. 1520 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lotus? ????? ?? ???Rating: 4.0 (195 Ratings)??15 Grabs Today. 52748 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Glistening Rose? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

masok sile tinggalkan jejak...

supaye senang Mya pollow balek...=)

♥♥blogger-we-care◕‿◕♥♥

♥♥sumenye tentang saye♥♥

My photo
KUALA TERENGGANU, KUALA TERENGGANU, Malaysia
DI SINI TEMPAT MYA LUAHKAN SUKA DUKA HIDUP MYA DARI DULU SAMPAI SEKARANG .... DARI PERANGAI BUDAK- BUDAK SAMPAI LA RASA SEPARUH MATANG ...

Monday, January 6, 2014

HATI

HATI

hati aku bukan hati ayam yang boleh senang2 kau ambil buang jika kau tak nak makan ...

kau ingat senang nak sembuh dari luka di hati ?? susah kot , lagi senang luka di anggota badan...

aku tak faham dengan sikap setiap orang .. kala aku ada masalah semua pakat lari meninggalkan aku tercungap2 meminta secebis simpati tapi time dia ada masalah muka ni la jadi tadahan ibarat loji kumbahan ...

tadi aku geram , serta merta aku baling barang kat officemate aku ... sakit hati tahu tak ... biarpun tak ada kaitan tapi kau jangan jadi kepochi sangat boleh ? dah macam mulut perempuan aku tengok ... pot pet ... pot pet mengalah minah senget la pulak aku tengok ... aku pergi Mekah ke ape ke , tak payah la kecoh sangat , dah rezeki aku Allah jemput aku awal untuk ke rumah Dia , tak ada kaitan dengan mulut aku pun , kalau aku laser boleh tahan la aku perempuan , kau ?? ishhh tak faham aku ...

sambung balik , lelaki ... jangan la memainkan perasaan perempuan sesenang hati ... sakitnya Allah sahaja yang tahu .... nanti apa yang orang cakap aku ... perempuan tak tahu malu , mengada2 .... padahal yang salahnya lelaki , bukannya perempuan ... bro , jangan bangga sangat boleh mainkan perasaan perempuan ... kau tengok la nanti langit tu tinggi ke rendah , baru la kau tahu erti hidup yang sebenar2nya ...

There was an error in this gadget