? ??????????????Wallpaper? ????? ?? ???Rating: 2.3 (25 Ratings)??15 Grabs Today. 1520 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lotus? ????? ?? ???Rating: 4.0 (195 Ratings)??15 Grabs Today. 52748 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Glistening Rose? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

masok sile tinggalkan jejak...

supaye senang Mya pollow balek...=)

♥♥blogger-we-care◕‿◕♥♥

♥♥sumenye tentang saye♥♥

My photo
KUALA TERENGGANU, KUALA TERENGGANU, Malaysia
DI SINI TEMPAT MYA LUAHKAN SUKA DUKA HIDUP MYA DARI DULU SAMPAI SEKARANG .... DARI PERANGAI BUDAK- BUDAK SAMPAI LA RASA SEPARUH MATANG ...

Saturday, October 12, 2013

UMPAT ATAU BAHASA YANG KITA SELALU GUNA "MENGUMPAT"

umpat .... memang kita orang perempuan susah lari dari perangai mengumpat orang ni .... macam mana baik pun orang perempuan ni jarang sangat la jumpa yang tak suka langsung mengumpat ni , aku pun kadang- kadang .... mengumpat jugak ... hahaha ... tapi aku dah bertaubat .. cukup- cukup la aku makan daging saudara sendiri ... jijik .... tapi ada lah seorang manusia ni , amboiiiii suka hati kau kan bila dah jadikan aku seorang pengumpat balik .... tak kira lah kau tu pegang jawatan yang besar mana pun tapi kat mata aku jawatan kau tu tak besar pun sekadar duniawi .... ceritanya macam ni , aku pergi la rumah staff kat kolej aku petang tadi untuk promote krim yang aku jual ni , dia cakap tak berminat , ok fine , aku pun beres aja .... tak ada hal lah tak kan aku nak paksa- paksa pelanggan pulak kan ?? tapiiii !! aku belum pun blah dari tempat tu , baik punya umpat dia kat aku , kawan dia tanya siapa , dia jawab jual krim antibiotik , kawan dia balas lagi krim antibiotik apa pulak , siapa yang jual , dia balas alaaa yang kelab fotografi tu , yang panggil aku adik masa kat surau .... bla bla bla ... aku yang dengar ni dah hangin satu badan , ye la , tak sangka kot aku dia ingat sampai hari ni , aku memang mengaku salah aku tersasul panggil dia adik , sebab aku kelam kabut sangat masa tu dan muka dia MUDA tak nampak langsung macam staff ... kalau la aku , aku senyum je ... suka kot orang ingat kita muda remaja even kita dah umur tua kot .... tapi dia baik punya sound aku , "awak panggil saya adik ??? awak tau tak saya siapa ??? " amboiii budget kau timbalan pengarah kat kolej ni ke apa??? timbalan sini pun aku tak kenal , ni kan kau yang cuma pensyarah yang langsung tak glamour .... tak boleh ke kau tegur elok- elok , awak .. saya staff bukan pelajar ... haaa .. kan ke elok ??? lagipun aku dah mintak maaf pada hari dan masa yang sama lepas aku tersilap kan ??? so apa lagi yang kau tak puas hati sampai kau ungkit balik??? haaa merasa malu la kau bile aku berdehem masa kau tengah syok mengumpat aku tadi .... eeiii .... tak ada keja nak cari dosa kering .... sekian ... itu aja luahan hati aku pagi- pagi buta ni ...

siapa yang nak krim ni boleh pm aku di nombor 0145466754 (mya)


Yang Benar
Juz Mya

There was an error in this gadget