? ??????????????Wallpaper? ????? ?? ???Rating: 2.3 (25 Ratings)??15 Grabs Today. 1520 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lotus? ????? ?? ???Rating: 4.0 (195 Ratings)??15 Grabs Today. 52748 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Glistening Rose? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

masok sile tinggalkan jejak...

supaye senang Mya pollow balek...=)

♥♥blogger-we-care◕‿◕♥♥

♥♥sumenye tentang saye♥♥

My photo
KUALA TERENGGANU, KUALA TERENGGANU, Malaysia
DI SINI TEMPAT MYA LUAHKAN SUKA DUKA HIDUP MYA DARI DULU SAMPAI SEKARANG .... DARI PERANGAI BUDAK- BUDAK SAMPAI LA RASA SEPARUH MATANG ...

Monday, October 7, 2013

MENGIDAM

hye all .... hurm .... aku tak tahu la apa kena dengan diri aku sejak dua menjak ni .... suka sangat mengidam yang pelik- pelik .... mengidam nak makan macam orang korea la pulak .... aiii sampai sanggup rewind balik cerita- cerita korea dalam laptop semata- mata nak tengok apa benda lauk yang dorang duk makan .... aiya ... beras aku tahu la beras yang orang buat sushi , ni tengok telur gulung tu haaa pun boleh bagi aku mengidam ... ahh sudahhh .... dah lah bukan main lagi nak makan dengan chopstick kauuuu .... adehhhh ..... nak gulung- gulung jugak telur tu .... dengan sup tauhu ... aishhh ... sodapppp ..... tak payah cakap banyak ... korang tengok je la gambar dari pak cik google ni ...






There was an error in this gadget