? ??????????????Wallpaper? ????? ?? ???Rating: 2.3 (25 Ratings)??15 Grabs Today. 1520 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lotus? ????? ?? ???Rating: 4.0 (195 Ratings)??15 Grabs Today. 52748 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Glistening Rose? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

masok sile tinggalkan jejak...

supaye senang Mya pollow balek...=)

♥♥blogger-we-care◕‿◕♥♥

♥♥sumenye tentang saye♥♥

My photo
KUALA TERENGGANU, KUALA TERENGGANU, Malaysia
DI SINI TEMPAT MYA LUAHKAN SUKA DUKA HIDUP MYA DARI DULU SAMPAI SEKARANG .... DARI PERANGAI BUDAK- BUDAK SAMPAI LA RASA SEPARUH MATANG ...

Friday, December 6, 2013

SUKARELAWAN DI TERENGGANU DAN PAHANG MOHON INFORM

ATTENTION ALL !!!!! aku memang urgent sangat2 ni , kalau korang tahu kat mana2 ada yang anjurkan misi bantu mangsa banjir tolong la inform aku sepatah !! aku nak pergi tolong juga .... tolong lahhh ... aku tak kisah mana2 pun walau pada aku , aku nak sangat2 ke Kuantan ..... aku nak pergi kat dia , aku memang tak senang duduk langsung bila keadaan dah jadi macam ni .... tapi andai kata rezeki aku untuk tolong di Kemaman aku rela .... tolong lah cakap kat aku sepatah ..... whatsapp aku 01122212374 .... dan sampingan , aku juga ingin memaklumkan , sesiapa yang berminat untuk krim magic antibiotik , boleh pm aku , stok ada sampai 50 bekas , sebahagian hasil dari jualan krim ni akan disalurkan untuk mangsa2 banjir di pantai timur , in shaa Allah kalau banyak , banyak lah yang dapat aku beli dan bagi kat pusat sumbangan tu nanti itupun kalau aku sendiri tak boleh pergi ....juga  pada sesiapa yang ingin membeli krim ni untuk disumbangkan pada mangsa2 banjir juga boleh berbuat demikian , kiranya korang beli bukan untuk korang tapi untuk bantu mangsa2 kat sana , mesti ramai yang alergik kulit terutama kanak2 dan warga emas ... YA Allah ... tak sanggup lagi aku bayangkan keadaan mereka .... semoga hasil dari jualan krim dan sumbangan krim ni mampu untuk membantu mereka ..... ingat .... 25% dari harta kita adalah hak milik mereka ... wallahualam .....

There was an error in this gadget