? ??????????????Wallpaper? ????? ?? ???Rating: 2.3 (25 Ratings)??15 Grabs Today. 1520 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lotus? ????? ?? ???Rating: 4.0 (195 Ratings)??15 Grabs Today. 52748 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Glistening Rose? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

masok sile tinggalkan jejak...

supaye senang Mya pollow balek...=)

♥♥blogger-we-care◕‿◕♥♥

♥♥sumenye tentang saye♥♥

My photo
KUALA TERENGGANU, KUALA TERENGGANU, Malaysia
DI SINI TEMPAT MYA LUAHKAN SUKA DUKA HIDUP MYA DARI DULU SAMPAI SEKARANG .... DARI PERANGAI BUDAK- BUDAK SAMPAI LA RASA SEPARUH MATANG ...

Thursday, April 29, 2010

LAWAK KING

SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?



DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum,lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?


DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?


DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air!






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Semalam aku nampak hantu!


DOL: Uih! kau terkejut tak?


SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.


DOL: Mana kau tahu?


SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?


DOL: Gula dah habis!


SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?


DOL:Kan aku kata, sebab gula dah habislah






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.


DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Aku ada AIDS? mana ada...


DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...






------------------------------------------------------------------------------------------------------------










------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!


DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.


DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau,jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"

p/s:credit to Dyra Dania pesbuk..^^!!!

DOA MAKAN~~~BESH

Semalam saya dan isteri mengundang beberapa orang untuk makan malam di rumah. Isteri saya pun sejak pagi sudah mempersiapkan segala masakannya. Ketika semua tetamu telah datang, ia menyuruh anak kami yang berusia 6 tahun untuk memimpin doa sebelum makan.







"Afiq, kamu pimpin baca doa ye Afiq"






"Tapi mak, doanya macam mana?" jawabnya.






"Katakan saja apa yang biasanya Ibu katakan," kata isteri saya.






Afiq segera menadah tangan dan berkata ...






"Ya Tuhanku, kenapa saya harus mengundang orang-orang ini makan malam?"

P/S:credit to Dyra Dania pesbuk

BESHFWEN FOREVER

Amin datang menemui dua orang sahabat baiknya Bakar dan Husin yang sedang melepak dengan kaki yang berbalut simen. Ini kerana dia baru sahaja mengalami kemalangan motosikal







Bakar: (Sambil ketawa tanpa simpati). Amin, lawanya 'stokin' kau. Beli kat mana? Hahaha...


Husin: (Turut ketawakan Amin). Yela, Besar lak tuh. Boleh masuk 2 kaki sekali. Kahkahkah...


Amin: (Dengan muka sedih). Aku jatuh motor lah.


Bakar: Tu la... Kalau dah tahu kaki tu pendek tak payah lah gatal nak bawa motor.. Hahaha... (Masih lagi gelakkan Amin)


Amin: Tapi, aku jatuh pakai motor kau, Bakar...


Bakar: Tidak!!!.. TZM aku.. Kau kejam, Amin. (Dah menangis..)






Melihat kan keadaan itu semakin kuat pula si Husin ketawakan kedua-duanya.






Amin: Lepas tu pulak kan...


Husin: Ha ah.. ( sambil gelak...)


Amin: Aku terlanggar pulak awek kau, Rosnah. Sekarang tengah ICU kat hospital.


Husin: Tidak!!!... Awek aku..( Kali ini dia ni pula menangis..)










Moral: Jangan gelakkan orang.

 
P/S:credit to Dyra Dania pesbuk...=)

There was an error in this gadget