? ??????????????Wallpaper? ????? ?? ???Rating: 2.3 (25 Ratings)??15 Grabs Today. 1520 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????Lotus? ????? ?? ???Rating: 4.0 (195 Ratings)??15 Grabs Today. 52748 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Glistening Rose? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

masok sile tinggalkan jejak...

supaye senang Mya pollow balek...=)

♥♥blogger-we-care◕‿◕♥♥

♥♥sumenye tentang saye♥♥

My photo
KUALA TERENGGANU, KUALA TERENGGANU, Malaysia
DI SINI TEMPAT MYA LUAHKAN SUKA DUKA HIDUP MYA DARI DULU SAMPAI SEKARANG .... DARI PERANGAI BUDAK- BUDAK SAMPAI LA RASA SEPARUH MATANG ...

Thursday, April 29, 2010

LAWAK KING

SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?



DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum,lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?


DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?


DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air!






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Semalam aku nampak hantu!


DOL: Uih! kau terkejut tak?


SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.


DOL: Mana kau tahu?


SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?


DOL: Gula dah habis!


SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?


DOL:Kan aku kata, sebab gula dah habislah






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.


DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Aku ada AIDS? mana ada...


DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...






------------------------------------------------------------------------------------------------------------










------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!


DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.






------------------------------------------------------------------------------------------------------------






SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.


DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau,jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"

p/s:credit to Dyra Dania pesbuk..^^!!!

2 ORANG YANG SAYANGKAN MYA:

fatin said...

hahaha...soo funny

~~!![m][[y][a]!!~~ said...

hahaha....nyh pOn da lame ta hapdet